Gerica - Nedetid/ heng - Systemkoordinator (2) - Rutine v. 1.2
Sentralt problemFølg lokale rutiner forhåndtering oginformasjon om at feil erløst.Gericafriskmeldt.INFORMASJON I TEAMS:(Team Gerica Beredskap).PRO:oppdaterer status på feilsituasjonen, ogdelegerer oppgaver..SK:følger med på statusinformasjon og oppgaver, oggir tilbakemeldinger..Videreformidler info til virksomhet45 min2,5 tDaglig4,5 tEVALUERINGSMØTE(PRO innkaller).Hva fungerteHva fungerte ikkeOpprett sak i KompassIgangsett lokalberedskapsrutine..Meld fra tilPRO-seksjonen viaMail merket med"KRITISKINFORMASJON".TRYKK HERfor å melde sakTRYKK HERfor å se rutine forkommunikasjonskanalerherINFORMASJON PÅ DRIFTSMELDINGER (USS)(Trykk HER for link).SK:følger med på statusinformasjon ogvidereformidler info til virksomhet...Problemet ligger iGericaProblemet ligger iSentrale systemer(og påvirker Gerica)