Sørge for kjennskap i virksomhetene om hvordan melde inn feil og endringsønsker til support for Pasinfo-applikasjon(er).
Alle som bruker Pasinfo-applikasjon(er).
Leder med personalansvar og bruker(e) av applikasjonen(e).
Lokal bruker melder feil til lokal superbruker/kontaktperson. Hvis superbruker/kontaktperson ikke klarer å løse feilen, melder superbruker videre til Pasinfo-support.
Innmeldte feil håndteres i Service Desk, en løsning for brukerstøttehåndtering. Det meldes inn på e-post support@pasinfo.no. Henvendelser håndteres mellom klokken 08:00-15:30 i hverdager. Feil rettes fortløpende av forvaltningen, mens endringsønsker vil bli tatt ut og lagt i produktkøen til den respektive Pasinfo-løsningen.
For at henvendelsen skal kunne håndteres effektivt er det fordel at aktuelle punkter inkluderes:
Emnefelt i e-post: skriv hvilken applikasjon henvendelsen gjelder og kort hva feilen er. Eksempel: "OHO - ansatt kommer ikke inn". Hvis det haster å få svar på henvendelsen, skriv "Haster" først i emnefeltet.
Innhold i e-post: