Gerica - Sikker skann - Bestille mottaksmappe og QR-kode v. 1.1

Formål

Fremgangsmåte for bestillingen av  mottaksmappe og QR-kode for sikker skann i Gerica

Hvem gjelder rutinen for

Systemkoordinator/stedfortreder i virksomhet


Bestillingens innhold:

  • Bekrivlese av behov for utvidelse av mottaksmappe(r)
  • Navn på ny mottaksmappe og nivåtilknytning i Gerica (Skal det bestilles flere mapper kan dette legges inn i ett xls ark)
  • Fakturaopplysninger (ressursnr.) 

(om ønskelig kan estimat forespørres i saken)

Bestillingen sendes til: PRO-brukerstotte@pasinfo.no

Emne felt i mailen: "Bestilling av mottaksmappe og QR-kode for Sikker Skann i Gerica"

Ansvar

Etter mottatt bestilling fra virksomhet har Pro-seksjonen ansvar for å legge inn bestillingen i Kompass og følgede denne opp. Systemkoordinator settes som følger i saken, og kan dermed se løpende status i saken. 
Pro-seksjonen oppdaterer  Kompass saken når det er klart for testing etter at nødvendige stier er lagt inn i Gerica. Systemkoordinator i virksomhet verifiserer/tester at QR-kode fungerer og oppdaterer Kompass saken slik at UKE får tilbakemelding om resultat av testingen. Er testing OK lukkes saken.